Час читання: < 1 хв.
Після Unity, Unreal Engine є наступним за популярністю серед ігрових рушіїв. Тепер Epic оновила свій поточний Unreal Engine 5 до версії 5.5, яка приносить численні поліпшення. Є важливі нові оптимізації, особливо в галузях створення анімації, розробки мобільних ігор і віртуального виробництва. Однак найбільш захоплюючою є нова функція під назвою MegaLights, яку Epic називає Nanite for lighting.
Що ще відомо
Sequencer, нелінійний редактор анімації, отримав численні поліпшення робочого процесу, включно зі швидшим доступом до властивостей і оновленою функцією фільтрації. Крім того, в Unreal Engine версії 5.5 в Sequencer тепер доступні неруйнівні шари анімації. Ще одна захоплива нова функція – можливість створювати мультяшні контактні деформації та рухи, що стискають або розтягують, у Control Rig і застосовувати їх безпосередньо в Sequencer.
Реклама
З оновленням до Unreal Engine 5.5 MetaHuman Animator тепер може автоматично генерувати реалістичні лицьові анімації з аудіофайлів. Версія Unreal Engine 5.5 пропонує зручний інструмент для тих, кому часто потрібно налаштовувати ігрові об’єкти під час виконання Mutable Character Adjustment System. Вона дає змогу динамічно налаштовувати текстури та матеріали моделей, як-от персонажі, зброя або тварини.
Користувачі також отримають вигоду від численних змін у сфері рендерингу з оновленням до версії 5.5. Наприклад, система освітлення в реальному часі Lumen тепер може працювати на частоті 60 Гц, якщо обладнання її підтримує. Однак найцікавішою функцією Unreal Engine 5.5 є MegaLights, яка дає змогу оснащувати ігрову сцену сотнями динамічних джерел світла, включно з тінями від них, практично без обмежень. Недарма Epic називає функцію MegaLights як Nanite for lighting, хоча ця функція все ще описується компанією як експериментальна.